Po - Pia: 6:00 - 22:00      033   /   642   22   40
So - Ne:  8:00 - 21:00      sportfit@sportfit.sk
Tréning 2.0

Tréning 2.0

Tréning 2.0 nie je označenie pre nový druh cvičenia, ale pre spôsob cvičenia. Západnejšie od nás to už mnohí vedia, no u nás to je relatívne nová vec.

Len trénovať nestačí !

Treba trénovať správne, vyvážene, cielene. Treba vyvážiť kvalitný pohyb kvalitnou regeneráciou. Naším cieľom je prinášať tréningy najvyššej kvality s individuálnym prístupom. Nazbierané vedomosti a skúsenosti zdieľame, diskutujeme, komfrontujeme. Učíme sa jeden od druhého, nebojíme sa zlyhania a omylov, pretože nič nepokazí len ten, kto nič nerobí.

Pohybu a trénovaniu sa venujeme už roky a rozhodli sme sa dať dohromady všetky naše schopnosti vedomosti a prieniesť súbor tréningov ktoré pokryjú potrebu aj toho najnáročnejšieho cvičenca. Postupne plánujeme ponuku tréningov a náš team inštruktorov rozšíriť.

Začíname s týmito tréningami, z ktorých si môžete vybrať čo vám najlepšie sedí do tréningového plánu:

Tréning 2.0 [Po,Št 18:00]

Tréning 2.0Je to základný tréning celého konceptu. Tréning vždy vieme modifikovať podľa úrovne cvičenca. Príde si na svoje aj úplný nováčik, ako aj skúsený makač. V tréningu kombinujeme základné cviky (drep, kľuk, zhyb, core atď) s ďalšími výbornými ako kettlebell, bosu, fit lopta, či kruhy, činka a pod.. Hlavným kritériom je kvalita pred kvantitou.

Kalistenika [Ut 18:00]

Tréning 2.0 KalistenikaJe to základný kameň cvičenia ako takého. Samotný názov pochádza z latinského ,,callos,, – krása , ,,sthéonos,, – sila. Kalistenika je cvičenie prevažne s vlastnou váhou či už na zemi, hrazde, kruhoch, bradách.. Predpokladom pre zložitejšie cvičebné zostavy s náradím je práve zvládnutie základných prvkov(drep, kľuk, zhyb, stoj na rukách…) pri zachovaní precíznej techniky. Vždy je nutné začať od základov a kalistenika je základ. Náročnosť tréningu je veľmi variabilná, je možné túto náročnosť neustále zvyšovať a posúvať svoje hranice.

Samozrejme, po zvládnutí základov sa otvárajú ďalšie a ďalšie možnosti pre náročnejšie cviky, ktoré sú aj vizuálne veľmi pôsobivé (pistol squat, hand stand, L- sit, muscle up…).

Vzpieranie [Po 19:00]

Tréning 2.0 VzpieranieNemusíme si klamať, vzpieranie je kráľovská disciplína medzi silovými športami. Práca so vzpieračskou tyčou je o koncentrácií, precíznosti, disciplíne a samozrejme sile. Nikde nie je napísané že musíš premiestniť sto kíl nad hlavu. Ale povedzte hlavne chlapi, kto by to nechcel dokázať?

V rámci vzpierania sa zameriavame na cviky s činkou ako aj drep, mrtvý ťah. Tréning nie je však len o kmásaní činky, ale veľa aktivačných, mobilizačných a nácvikových pohyboch. Dobrý vzpierač použije pri výkone cez 90% svalov na tele a to je niečo čo by nás mohlo zaujímať.

Kettlebell [St 18:00]

Tréning 2.0 KettlebellTento tréning je o starom dobrom náradí zvanom aj železný zvon. Náradie pochádzajúce z ruska je vo svoejej podstate jednoduché, ale jeho zvládnutie si vyžaduje veľa tréningu. Možnosti však, čo všetko sa dá vymyslieť a trénovať s týmto kovovým zázrakom vám ukážeme práve na tomto tréningu. Veľké množstvo váh nám umožňuje variovať záťaž.

Kompenzácie [Št 19:00]

Tréning 2.0 KompenzácieKaždý tvrdý tréning je potrebné vyvážiť dobrou regeneráciou. Či už potrebujeme väčší rozsah, lepšiu mobilitu veľkých kĺbov, uvoľniť skrátené svalstvo, alebo iba dobre natiahnuť po trvdom tréningovom cykle, toto je to pravé. Cvičenie je vhodné ako pre aktívnych športovcov tak pre každého kto potrebuje začať niečím ľahším.

Workout [So 9:30]

sportfit-trening-2-0-workoutTréning crossfitového charakteru, obohatený o ďalšie cviky a zároveň stále s možnou alternatívou pre každého cvčienca. Sobotné ráno je ideálny čas tréningu pre naozajstných makačov, ktorí potrebujú zo seba vydať všetko. Toto je pravé miesto pre každého kto si chce siahnuť na dno svojich síl a okúsiť aké je to dotknúť sa svojich limitov.